6.22.2010

Questionnaire Ringkas

Hari ni aku pegi ke JPJ untuk renew lesen. Dah 2 bulan mati tapi baru arini pasan. LOL. Jadi sementara aku menunggu perkhidmatan mesra pelanggan, aku keluar la dulu mengambil angin.

Damn! arini aku jadi perokok kelas ke-2, ada rokok tapi tade lighter. so, dgn pantas aku bertanyakan questionnaire ringkas ini.

Saya : Bang, ada lighter?
Bro 30-an : Sori dik, takde.

Saya : Pakcik, lighter?
Pakcik 50-an : Maaf nak, pakcik dah benti isap rokok.

Saya : Bro, api ada bro?
Bro 20-an : Sori bro, tak isap rokok.

LOL! yang aku best dan peliknya, dekat 10 orang aku tanya semuanya takde lighter aka tak isap rokok.

Mungkinkan hasrat murni kerajaan Malaysia telah tercapai? Dengan menaikkan harga rokok hampir kepada RM10 sekotak, dah ramai yang berenti n tak isap rokok. Kalau betul la, Syabas Malaysia!

Malaysia bebas perokok 2020. gitu!

*sambung cite, last skali aku dapat gak lighter dari amoi cun tapi aku miss turn n kena amik nombor baru. waddefak!

2 comments:

  1. wakakakakakaka..bgos2..i like dis..~
    tp ending kureng like..amoi cun ade lighter??
    aiyaaaa......

    ReplyDelete
  2. haha! tak rasa sentap ke tanya sampai 10 orang? :D

    ReplyDelete